dissabte, 27 de febrer del 2010

Gat inteligent?

M’ha passat un fet molt curiós, al meu gat li agrada veure tot el que estem fent en cada moment i té la costum de posar-se dalt de la taula i contemplar el que estàs llegint, escrivint, cosint, o el que sigui en cada moment.
Jo estava cosint, els fils, agulles, etc. estaven sobre la taula en una capsa de galetes metàl•lica. La caixa estava oberta, la tapa al seu costat. El gat descansant mig dormit.
Jo vaig agafar una filada de fil del cabdell, vaig tallar-la i al deixar el cabdell va caure a terra, i no el vaig recollir, i vaig enfilar l’agulla.
En aquell moment algú em va cridar i estava atenent-lo, quan veig que el gat, baixa de la taula, torna a pujar i deixa delicadament el cabdell de fil sobre la tapa, després torna a jeure tranquil•lament al seu costat.

1 comentari:

M. Roser ha dit...

Imma, ja diuen que hi ha animals que són més inteligents que moltes persones...segurament t'ho ha vist fer alguna vegada i, és curiós perquè als gats els agrada jugar amb els capdells. És clar que tens un gat d'allò més assenyat.
Fes-li una moxaina de part meva.
Petons.
M. Roser