dimecres, 3 de febrer del 2010

3r Aniversari


El 29 de gener de 2007, vaig començar a conèixer el món dels blocs.
En un curset ens varen introduir en la forma de confeccionar-lo i en què consistia.
Fa pocs dies que he complert el meu tercer aniversari com bloquera.
Em va costar una mica entendre que podia posar en el bloc i perquè fer-ho. Potser encara no he entès ben bé perquè ho faig, però aquí estic.
Moltes gràcies als que teniu la paciència de seguir-me, que sou poquets però bons.
Després d'aquest bloc vaig obrir el de l'hort.Com és d'un tema més concret, allà té un seguiment més gran.
Si sabés posar pestanyes intentaria comunicar-los en una mateixa pàgina, i afegir un de poemes i un de pintures i dibuixos.
Però potser aniré posant aquests temes aquí amb etiquetes, per això l'he titulat viatges i altres..

5 comentaris:

M. Antònia ha dit...

Però si ja fas pàgimes web, i altres, el blog ha de ser fàcil per tu.

M. Antònia ha dit...

Però si ja fas pàgimes web, i altres, el blog ha de ser fàcil per tu.

M. Roser ha dit...

Hola Imma, això dels pocs però bons també em passa a mi... Felicitats per aquest tercer aniversari bloguer. Jo no sé si serveix per gran cosa el meu blog, però jo m'ho passo molt bé fent-lo i faig treballar la ment, que és molt higiènic. A més he conegut algunes persones que m'han enriquit.
Avui he comprat el llibre de la mare, me'l llegiré a poc a poc per
gaudir-ne bé.
Una abraçada, M. Roser

Imma Cauhé ha dit...

M. Antonia. Si són més fàcils els blocs que les pàgines web. I els seguidors, els contadors i els comentaris, animen.

Moltes gràcies M. Roser pels teus comentaris, ets una asidua, i això m'afalaga.
Espero t'agradi el llibre i si vols venir a veure a la meva mare per que te'l dediqui o simplement a xerrar una estona , ho dius, ella està disposada, és una de les coses que la manten viva, parlar de les seves obres.

M. Roser ha dit...

Gràcies per convidar-me Imma, i no et dic pas que no, doncs encara que ja fa anys que vaig anar a casa seva sempre he anat seguint el que feia. Quan faci més bon temps...
Petons,
M. Roser