divendres, 14 de desembre del 2012

Itineràncies poètiques


Poesies posades el mes de febrer. seguit altres de companys, aquestes són meves.



1 febrer 2012

Espero i enyoro
les grans abraçades
aquelles que em daves.
La brisa, ja em calma,
sento el teu aroma
que renaixent torna.
Obro la finestra,
la teva figura
dibuixa la lluna.
......................................

……
1-febrer 2012

La flor destaca
si la natura envegen
sobresortiran.



......

3-febrer -2012

El fred, la mort
la gelor i el desconsol
la solitud del desamor.
Torna a florir
s’omplen els ulls de colors,
tu segueixes en mi.
Torna la vida
s’il·lumina  tot de nou
avui, surt el sol.


......




Febrer 2012



Les barques estan soles
buides, abandonades
recordant altres temps,
y cercant altres aigües.
On són els pescadors
que altre temps us manaven,
amb amor us cuidaven
i vosaltres gronxàveu.
Han marxat peixos i homes
tot ara és soledat
malenconia sorda
adormida en el mar.
…….



13-febrer-2011




Com ones que mai fineixen
que sempre venen i van,
m’acaricien amb tendresa
van sempre xiuxiuejant
els teus versos amorosos,
aquests que jo espero tant,
els que sens dubte em dediques
i a mi tant feliç em fan.
Els teus braços em rodegen
i m’aixequen com volant...
ja deixem que ens regui l’ona
que la mar vagi cantant
que de jaç faci la sorra
i tu i jo seguim flotant.

.......

19-febrer 2012



No et conformis amb l'espera
avança i ves a l'encontre
no deixis l'amor dormir.
Quan vingui la primavera
la terra estarà abonada,
l'ha de trobar preparada
per la flor poder obrir.
Ja no quedarà fred ni neu
i es prepararà per l'estiu.

.....
20 febrer 2011


Ona tossuda
que mai no es cansa
va i ve vora teu
de nit i albada.





.....

 24 febrer 2012



Jo camino per la sorra
i la meva ombra m’avança
per davant meu corre sempre
ella m’obra l’esperança.

Posant un peu rere l’altre
en aquest mar d’enyorança
vaig avançant per la vida
cercant sempre la temprança.

......

29-2-2012

Tot un mes d’escriptures
anant abordant temes
parlant de mar, de cel,
deserts i solituds;
diferents enyorances
vivències i sentiments,
totes ben expressades
fent cadena de versos,
en febrer de traspàs
que ara tot just acaba,
aquest any dos mil dotze
de crisis i sequera
vivències de poetes
han sorgit de la cendra.
.....


2 comentaris:

M. Roser ha dit...

Tot un recull noia, a mi també m'agrada posar-les totes juntes, fan més patxoca. Em quedo amb "Solitud".
Petonets.

Imma Cauhé ha dit...

Va ser al veure que tu ho havies posat que em va semblar bé la idea.
T'ho he copiat.